Oğlum 15 aylık gündüz uykuya geçişte 1 kere emiyo ama gece sayıyorum 7-8 kere meme için uyanıyo.Her uyanmasında da uykusu açılıyo öyle emiyim uyuyim yok.Nerden baksanız 20-25 dakkam tekrar uyutmayla geçiyo çok ama çok yoruldum.Biraz önce salça sürdüm açtım istemedi ama ağladı.Korktu biraz sanki.Kucağıma da gelmedi 🥺Babasına gitti.Yani korkutmak istemiyorum ama böyle yapıp kesen var mı?Emzirmekten nefret eder hale geldim çünkü.