11 aylık kızımda mantar varmış megersem, ben pişik sanıyordum geçmeyince en sonunda götürdüm dun. Hametan ve zalain diye 2 kremi karıştırıp sürüyorum. Ama hic azalma olmadı. Sik sık altını değiştiriyorum nemli bırakmıyorum kremin iyice çekmesini bekliyorum üstelik kızım durmuyor zar zor yapıyorum ama hic azalma olmadı. Ne zaman geçer acaba? Yada farklı deneyimi olan yazabilir mi?