3subat Ya 7. Ayına girdik gireli babaya bi düşkünlük başladı , peşinden ağlıyor . O varken beni istemiyor 😐 hatta babasının kucağındayken gel gel yaparsam bana vuruyor uzanıp saçlarımı çekiyor çığlık atıyor. Çok üzülüyorum 😐 Babası yokken çok iyiyiz başkasına gitmiyor benden ama babası varken beni sevmiyor gibi hissediyorum