Sevgili anneler bebeğim prematüre mama ile besleniyor. Arada anne sütü de alıyor sütüm pek yeterli değil ama gün içinde vermeye çalışıyorum. İki gündür bel ağrısı yaşıyorum mecburen ilaç aldım ağrı kesici, emzirmedim, acaba emzirsem bir sıkıntı olur mu?