vanilyakokusu bugüne kadar (bebeğim 6 aylık) çoğunlukla Prima kullandım ve arada bir Sleepy. Geçen haftalarda acil bez almam gerekti ve Canbebe markası vardı onu bi deneyim dedim. Beni inanılmaz şaşırttı. Popo tamamen kuru, hiç ıslaklık kalmıyor. Bence bir şans verilmeli. 76 adeti 55 tl olarak satın aldım. Belki pişik yapma durumu olursa (1 haftadır olmadı) yedek prima alıp arada bir onu kullanırım ama şuan gerçekten canbebe şaşırttı.