Merhaba kızlar kızlar🙏😊
Sizden bişey öğrenmek istiyorum 5 6 gün sonra 6 aylık olucak kızım ve artık ek gıdaya başlamamız lazım, fakat bizim süt alerjimiz var aynı zamanda buğdaya da çıktı alerhi testinde yoğurdu diğer ay hastanede denicez doktorumuz öyle söyledi 😪 peki ben neyle başlamalıyım önerebilceğiniz bilgili annelerim bana bi yardımcı olabilir mi şimdiden çook teşekkürler 🤭