Yarenayse19 Arkadaşlar bebeğim evde salıncaktan düştü ve kolu kırıldı dün ameliyat oldu koluna dışardan tel takıldı 1 ay boyunca takip edilecek başına gelen varmı düzeliyor mu bilgisi olan varmı yazarsanız çok sevinirim
Ah_neredeee_vah_neredeee Yarenayse19 düzelir canım merak etme . Kaynadıkça o teli çekerler eski hale gelir kolu .)
Doga_sever Yarenayse19 ya icim gitti :( cok aglamistir dimi. Hastaneye gitmeden anlamismiydiniz kirik oldugunu
Yarenayse19 Ah_neredeee_vah_neredeee inşallah çok korktu kızım çok zor bir süreçti ve hala da devam edecek devamlı 3 günde bir kolundaki alçıyı çıkarıp pansuman yapıp tekrar alçı yapacaklar artık doktorları görünce anlıyor bişey yapacaklar 😢
Yarenayse19 Doga_sever evet kucağıma aldığımda farkettim sol kolunu hiç hareket ettiremiyordu hemen hastaneye götürdük alçıya aldılar 2 gün bekledi ama yamuk kaynama olacak diye ameliyat istediler ve tel takıldı düzgün kaynama olsun diye aşırı korktu aşırı canı yanıyor perişan oldu
Ah_neredeee_vah_neredeee Yarenayse19 Tabi kolun takibini yapmak önemli .. o yüzden de olması gereken bişey pansuman ve yeniden alçı :) Kıyamam deneyimleyerek öğreniyorlar böyle böyle napçan el mahkum :)
Yarenayse19 mombeto amin Allah kimseye yaşatmasın inşallah hele ki bebek olunca daha zor küçücük bünyeyle ne acılar çekiyor
Nurhan88 Yarenayse19 oyyyy kıyamam ben ona nasıl canı yanmıştır bilgim yok konuyla ilgili çok geçmiş olsun inşallah hemen iyileşir 🙏🏻