CananEce ben 7 aylıkken bırakmıştım daha doğrusu oğlum bırakmaya başlamıştı sütüm azaldı ısırıyor oynuyordu vuruyordu resmen. Bide tek meme emiyordu. Ek gıdaya da geçince bıraktım. Tek meme olunca mama süt gidiyorduk 7 aydan sonra ek gıda mama devam ettik. Çok şükür hep yok hasta olur yok gelişmez anne sütü almazsa dediler. Oğlum şuan 12 ay 21 günlük oldu maşallah ne hasta ettim ne serum yüzü gördü. Kilosu da 12 kilo ve boğazlı da bi bebek. Herkesin ne söylediğine bakma bence. ☺️