Süt sağımı için önerileriniz nelerdir? Hangi marka model cihaz tercih edilmeli? Acil ihtiyacımız olduğu için direk eczaneden webaby elektriklialmak zorunda kaldık. O an çözüm oldu ama sanki eskisi gbi değil çekimi, sizin deneyimleriniz önerileriniz nedir