Mombaby kesinlikle pahali olanlarda bile ortam cok pis, ben sirt 1,5 saat icin 1600 tl veriyordum, sandimki temiz olur. Ama rezalet, tam gun gelen cocuklari aileleri hasta olsa da yolluyorlar mecburen birakacak yer yok diye, biri hasta olsa hepsine bulasiyor duzgun havalandirma vs de yok anladigim kadariyla. Daha da yollamam parayla rezil olduk ya yasi gelince daha kurumsal bi yere vericem. Siz de evde annane babanne bakan varsa biraz ara verebilirsiniz belki yollamaya gunah yavrulara ya