Damlardd benim bebeğimde olmuştu. Çişi yaptığında kesiyolar gibi ağlıyodu, pişen yerin derisi kalınlaşmıştı. bi gün boyunca aralarda kucağıma alacağım zaman bezledim. Yatarken altına alt açma bezi serdim, sudocrem sürdüm. Bide her seferinde altını yıkadım, yıkayamadığımda da pamukla sildim, ertesi güne geçmişti. Havalandırmayı ihmal etme.