Gizemege 10 gunluk bebegim var o kadar hizli emiyorki bogazina kaciyor bogulcak diye korkuyorum emzirmek istemiyorum ne yapabilirim bunu asmak icin yardim edin
Minikprens Gizemege aynı sorun bizde de var canım emzirmeye korkuyorum resmen dua ede ede emziriyorum. Başını biraz dik tut ve göğüs ucunu verdikten sonra elini makas yap yavaş akmasını sağlar ben öyle başa geliyorum
Pinkoloji Gizemege doğal emzirme pozisyonunu deneyebilirsin. Benimde ilk tazzikli geliyor süt o şekilde kaçmıyor nefes borusuna. Yada yan emziriyorum.
Nldm Gizemege futbol topu pozisyonunda emzir canım benimde göğsüm doldığunda çok tazyikli geliyor o şekilde emziriyorum ilk 10 dk kaçmıyor boğazına. Googledan bak istersen futbol topu tutuşuna
Mom107 Gizemege Doktor süt tazikli geliyorsa önce biraz sağ elinle bebeği sonra emzir demişti bizimki hala hızlı emiyor zaman zaman genzine kaçıp öksürüyor ağlıyor resmen bazen mücadele ile emziriyorum
Pinkoloji Mrymrn canım sen yarı uzanır pozisyona geliyorsun. Sırtına yastik alıp bebeğini üstüne yatırıyorsun. O şekilde göbek göbeğe olup emziriyorsunuz. Böyle hem genzine kaçmıyor hemde yanlış emzirme durumu ortadan kalkıp daha iyi kaçırıyormuş bebek.
Momofaboy Gizemege doğru emzirme ve emzirme teknikleri diye aratırsanız nette hem video hem yazılı kaynaklar bulabilirsiniz. Bebek memeyi ağzına tam almıyor demekki havayla bir yutuyor sütğ. Bi bakın bence işinize yarar belki
Zeynapasel Gizemege iki aylık olduk hala aynıyız bende korkuyorum yatarak emziriyorum kucakta ki kadar genzine kaçmıyor yine
MTkutay Gizemege yan uzanarak emzirirsen sutun tazyigi azalır bebek sutun hızına yetisemedigi için öyle yapıyordur birde mümkün olduğu kadar çok sok memeni bebegin ağzına canim
Drottin Gizemege Çok sütten ooluyor benim bebeğim 2 aylık Hala öyle oluyor süt çok gelince yutkunamıyor
Asu33 Yatarak emzirmek en güzeli başta benim oğlumda çok hızlı çekşyordu boğazına kaçıyordu çok kötü oluyor insan yatarak emzirmek daha iyi
AliyeAsel Gizemege canım korkmayın bizdede oluyodu ama zamanla azalıyor dik emziriyorum ve arada nefes alması için memeyi çekip siliyorum azalıyor sağıyordum ama inanın baş edemiyorum fazla sağınca yara oluyor gögsüm