coraplarheptek 350 Gr iken 65 TL olan mamayı 400 Gr yaptıklarında 120 TL olarak piyasaya sundular bebeklerimiz için almaya mecbur olduğumuzu bildikleri için resmen çocuklar üstünden soygun.. daha uygun fiyatlı AR mama kullanmış olanınız varmı?
Akcabeytas Bebelac ar daha uygun galiba bizde evolvia ar kullanıyorduk en son 5 ay önce 350 gr mı 110 tl idi bıraktığımızda aman ne rahatlamıştık