Hiranurun_annesii Asla çocuk yaklaştırmıyorum ben bebeğimin yanına bunu yaparlar diye. Benim kızıma vuran çocuğa bi tane de ben yapıştırırım çünkü anasıyla kötü olacağıma hiç yanaştırmıyorum daha iyi. Salgın var diyorum alıyorum kucağıma uzaktan seviyorlar. Geçen kış doğum yaptım ben misafir de almadım hiç. Dikkat edin böyle şeylere 8 yaş gayet aklın erdiği bir yaş. Adam gibi terbiye etsinler çocuklarını. Adım pimpirikliye çıktı komşular arasında, istediğini desin herkes. Yan komşumla çok iyiyiz iki tane çocuğu var biri 4 biri 2 yaşında kadın benim böyle olduğumu bildiği için oturmaya gelince çocuklarını kızıma yaklaştıklarında yanlarında oturuyor hep birşey yapmasınlar diye. Dikkat edin böyle şeyler şakaya gelmez bence