selam kızlar bir aydır ikinci kızım oldu ilki de 3 yaşında aşırı hiperaktif ..bebeğin de gazı başladı bilmiyorum hangisine yetişiceğimi..evdede kaynana kaynata falan işler şimdiden çok yoruldum ameliyatla oldu bi günnbile dinlene bilmedim eve geldiğimden depressivim,pişman gibiyim ikinci çoçuk oldu diye ama kendime de kızıyorum böle düşünndüğm için cok zayıf doğdu bazen hiç uyumuyor ağlıyor bende onunla ağlıyorum((büyük kızımlada ilgilenemiyorum evdekilerdn de hayır yok bilmiyorum ne yapacağımı😔