Ayccakmsl Kızlar merhaba hani parmağımızın yanında azıcık iltihaplanma olur da kırmızı olur parmağın ucu ve şişer ya yanlış kesmekten falan olur bu bebeğim de de bu var eczaneye gidip göstericez şimdi acaba birşey olur mu kafama çok takıldı ya
Bulutiko Ayccakmsl bize olmuştu aynısı tırnağını keserken hafif kenarı iltihap toplamıştı sanırım küt kestiğimiz için doktorumuz bactroban sürün demişti
Bulutiko Ayccakmsl rica ederim ne demek, siz yinede bir sorun ama benim bebeğim küçük ona bile bactroban yazdı doktor hemen iyileşti