sonsuz17 5 gün oldu hala söyleme yok nadiren gece 2 gündür kaçırmıyor kaldırıp yaptırıyorum ama gündüz demesem lazımlığa oturtmasam kendi altına bırakıyor sıkıldım bez takayım diyorum sabret diyorum bir yandan söylemesi gerekmiyor muydu şimdiye -
Ayccakmsl sonsuz17 daha bismillah hemen olur mu öyle sabırlı olun sıkılmakla olmuyor ne yazık ki bu işler yavrucak öğrenecek zamanla
Aksanurr sonsuz17 1 bucuk aylik bebegim var ne zaman tuvaleti gelse bas bas bağırıyor kucagima alip yaptırıyorum boylelikle temelini oluşturuyorum zor olan su nerde olursak olalim kucağıma alip yaptirmam gerekiyor yoksa feci ağlıyor size tavsiyem sizde saat tutun takip edin
1Nisa1merve Kac aylik. Benim yeğenime baktgm zaman sürekli sorardım kaka cıs var mı diye. Unutmasın diye .cok koly bırakmıştı. Bez takarsanız başa sarar bence .
sonsuz17 1Nisa1merve o zamann devam 17 ekimde 2 yaşına girecek bende hamile olabilme ihtimalim var şimdiden öğreteyim diyorum doğuma kadar iyice alışır diye yoksa 3 yaşa kalır
sonsuz17 balmom merhaba tam 1 hafta sürdü bu posttan sonra isyanım bitti kızımın maşallahı var çok çabuk kavradı hiç kaçırmıyor desem yeridir ama anne çiş desin direk yaptırıyorum gecede ben bir kere kaldırıyorum o kadar asla ve asla üstüne bağırmayın hep tebrik edin oyuna çevirin çok takip edip sürekli sorman lazım
balmom sonsuz17 canım inan halının üstüne dahi yaptığında bağıtmadım hiçte sinirlenmiyorum, çünkü beklediğim şeyler. 18 gün oldu bize gece kaçırması var çişi de söylüyor çok şükür ama kakasını söylemiyor.