Hanımlar merhabalar .. Benim 3 ay 17 günlük kızım var 1 hafta 10 gündür çok farklı davranıyor yani huysuzlaştı iyice gündüz uyumuyor öğleden önce uzun uyurdu artık o da yok hemen uyanıyor gece uykusuna çok zor geçmeye başladı uyurken ellerini yüzüne sürtüyor emziğini düşürüyor ağlıyor uyanıyor çok sık .. 2-3 gündür de çok sık kusmaya başladı iştahı düzensiz gündüzleri asla emmek istemiyor mama içiyor normalde çok sakin ve iştahlı içer mamayı ama bu ara söylene söylene kıpır kıpır sürekli mama içerkende ne yapacağımı bilmiyorum uyumadığı içinde hep onunla ilgilenmemi istiyor yanından ayrılıyım hemen bağrıyor durmuyor ne yapacağım akıl verin bana beni çok yordu bu dönemi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️