İlk iki hafta hem sütümü arttırmak hem de bebeğim boşaltamadığı için ağrının önüne geçmek adına sağım yapıyordum fakat 3 haftadır sağım yapmıyorum bebeğimi düzenli emzirmeye dikkat ediyorum ağrım değil de sızım oluyor emzirdikten sonra göğsümü sağayım dediğimde emdiği göğsümden çok fazla süt gelmedi. Kilo alımı güzeldi ama süt sağımı ne kadar gerekli yine devam et diyor musunuz?