Utkum19 MutiEss yok hiçbi yan etkisini görmedim. Normalde ilaçların yan etkilerini görürüm mutlaka ama misolun bi yan etkisi olmadı
minikbaykus Asafege Citolesi emzirken kullandınız mı beni de çok yoruyor artık kaygı bozukluğu. Birkaç haftaya nasıp olursa kesicem emzirmeyi . Tek uykuya gecicte vereyim diyorum
oksitosin Hirabebek37 bende de okb var biraz, özellikle adet öncesi dönemde o kadar artıyordu ki, baktım kafayı yemek üzereyim hemen bir dur diyordum kendime.
Hirabebek37 oksitosin evet her dönem degisik degisik oluyor mesela komsum mesela biseyler silkeliyo Du uyardım hala yapiyomu diye dk başı gidip gelip bakiyom pencerenin önüne evden soğuyorum
oksitosin Hirabebek37 şu hormonlar bitirecek bizi. Ben de eşime sarıyordum ama artık düşünceleri kafamda hafifletiyorum kendime telkin yaparak😁