Covid oldum karantina da 5. Günüm. Asla tat koku almıyorum eklem baş ağrısı bunlar şükür geçti
Ama insanın 2 duyusunu birden kaybetmesi ne kötü biseymis. Kızımın kokusunu alamıyorum, kül tablasini kokladım koku alamıyorum, kolonyayi Burun deligime sokuyorum bana mısın demiyor namussuz,, sıfır tat sıfır koku.. Doydum mu bilmiyorum sürekli yiyorum anlamıyorum yediğimden bisey. Kalıcı oluyor diyen de var 3 6 Ay sürüyor diyende hemen geliyor diyende
Çok keskin koku alam ve tat alan cagnim duyularim ne zaman gelir sizce:((