PoyrazKayraaa merhaba benim bebegim dogdugundan beri yatagina yatiririm ve uyur bu aralarda azcik doner oynar falan sonra uyurdu kendi basina. Fakat son zamanlarda atak donemi dis hepsi birbirine girdi ve uykuya gecmekte cok zorlanmaya basladi. Ayagimda bile sallasam uyumuyordu ki ayagimda durmuyordu bile. 2 gun once sans eseri dedim ki kundak yapiyim belki durur. (Ve kocaman bi not dusmek isterim ki dogdugu gunde dahil olmak uzere kundak yapamamistik ebeler hemsireler bile sasirmisti 😂) neyse kundan yaptim ayagima koydum youtube dan dandini dandini actim ve 5 dk surmedi uyumasi ayagimda da cok hafif salladim yani salladigim belli belirsiz sallamaya alistirmak istemiyorum cunku. Bence bi deneyin