Nessli Hamileyken sağ kalçam ve bacağıma kramplar giriyordu kesiliyormuş gibi doğum yaptım hala aynısı devam ediyor resmen ayağımı yerden kesiyor kramp daha fazlalaştı gibi napacagimm arkadaşlar
Elf33 Benimde bacağımda olurdu dogum dan Bi süre sonra devam etti. Şimdi yok şükür. Kac ay oldu dogum yapalı