Oguz21 Arkadaşlar dogum yapalı 53 gün oldu hala kanamam var az az geliyor bazende lekelenme şeklinde normal mi sizce
Hirakin Oguz21 benim tam 40 gün sürüp 1 hafta sonrasında tekrar normal regl gibi olmuştu düzene hemen girmiyor normal ama 2 ayı geçerse muhakkak kontrol olun içerisinde pislik denilen parça kalmış olabilir