Oğlumun ateşi var gün geceden beri. İlaç verdim 3 kere iner gibi oldu tekrar çıktı. Duşa da sokmuştum bugün ateşi bi türlü düşmüyor. 38.1 38.5 arasında. Koltuk altı sırtı göğsü başı suratı yanıyor. Ama bi halsizlik iştahsızlık falan yok ateş dışında gayet iyi. Biraz ıslak bez koymayı denedim nafile. Eşimde şehir dışına işe gitti bide bebek var o da hapşırıyor bi iki gündür. Noldu bize anlamadım oğlumun ateşinin düşmesi için ne yapabilirim?