Merhaba anneler,
1 hafta sonra işe başlayacağım kızım da 8 aylık olacak yavaş yavaş ek gıdaya başladık ama eyj gıda doyurucu değil bildiğiniz gibi tadım bu yeme işini nasıl yapacağım ben siz çalılıyorsanız neler yapıyorsunuz tavsiye verir misiniz banada.. Bu arada emziriyorum.