Kızlar ilk defa bişey yaptım ikizlerim var malum mama çok tüketiyoruz vs bir iki parça bişey satmıştım onun yerine baktım mama satışı da var o parayla kızlara mama aldım bir anneden. Bir kutu kullandık dedi ikinci kutu hiç açılmamış skt ise daha var. Bugün de eşim dedi ki sen nasıl güvenip böyle bişey yaptın diye? Sizlerden hiç mama alan oldu mu dolap uygulaması üzerinden korkuttu beni kapalı kutu diye konuştuk neden yalan söylesin ki o da bir anne sonuçta benim aklıma hiç kötü bir durum gelmedi ama eşim bugün korkuttu sizce bişey olur mu ya alan arkadaşlar yorum yapabilir mi