Kızlar mrb bebegim 3 bucuk aylık bni emmek istemiyor.geceleri uykusunda 3 saatte bir alip emziriyorum ama sabah uyaninca katiyen emniyo deliriyo.mama vereyim dedim onu da kabul etmiyo.napmam lazim bilemedim kucuk bebege de kasik mamasi seklinde bisey vwrmi acaba inanin cildiriyor emziremiyorum kasiklada mamayi denedim sulu ya dokuyo