Cansusucu canım benim bebeğim 10 aylık henüz hiç dişi yok. Elime pirinç bulgur pilavı filan koyar ağzına götürürm yesin diye. Yer çiğner ama makarna salatalık tarzı vermeye korkuyorum. Salatalıkta bi kere boguluyordu zor kurtardım . O zamandan beri korkuyom eline bişi vermeye.. Pirinci bulguru yer, tavugu elimle dider minik hale getiririm. Bulgur tanesi kadar kücük parcalarla agzına götürürm. Tavugu da yer . Sizce bu yöntem iyi mi?