Nessli Pedia-D kullanıyorum. D vitamini gaz yapmaz genelde, 5.haftada artar gaz, daha çok emmeye başlar, sindirmesi, bağırsakların alışması zaman alır. anne üşütürse yapar, mama ile anne sütü karışık veriliyorsa ve çoğu biberon gaz yapar. Ayaklarının altına azıcık acı elma yağı, adaçayı çayı yağı sürmek rahatlatır biraz, ama bağırsaklar gelişmeden tam olarak bitmez. 12 ve 8 yaşlarındaki çocuklarıma da, 5.haftasındaki bebeğimi de D vitaminini düzenli veriyorum. Hepsi doktor kontrolünde. 12 yaşındaki bebekken verilmiyordu o zamanlar D vitamini. En gazlı büyüttüğüm bebekte oydu. Bağışıklığı arttırıyor en başta. Bir de havlu çorap kullanmayın. Ayakları terler, elinize alınca buz gibi gelir, üşümüş dersiniz. Daha beter olur 😊