Fatmagzl_2133 https://resimyukle.org/i/Wy6Sn bir türlü geçmiyor dahada kötü oldu bunun ne olduğunu bilen iyi gelecek bişey bilen varsa ne olur yardım etsin pişik kremi hipokort kullanıyorum ama geçmiyor
Sedakcby Fatmagzl_2133 burdan alacağınız önerilere tedavi edemezsiniz. Değişik birşey. Pişik böyle olmaz. Başka kremler sürerek daha kötü yapabilirsiniz mutlaka doktor a görünmesi gerekiyor. Çok geçmiş olsun
Senemasilberen Fatmagzl_2133 canım bu bir çeşit egzama.benim oğlumun göğsünde var küçücük leke gibi geçmiyor ona rağmen doktor hemen cildiyeciye götür dedi. Bana…başka yerlerine dağılıp büyüyebilir cildiyeciye gösterin
Fatmagzl_2133 Mom9870 pişik değil bu daha önce doktora gittik bebeklikten egzama vardı ama daha önce böyle olmadı
Mom9870 Fatmagzl_2133 Anladım, evdekiler işe yaramadıysa götürün tekrar daha fazla yayılmadan. Çok geçmiş olsun.
Fatmagzl_2133 Gin gidemiyorum işte eşim şehir dışında evimiz şehir merkezinden uzakta ne yapacağımı bilmiyorum
ilkgozagrimmm Kalmosan %1 losyon ve deloday 0.5 yazmıştı bize doktor. Doktora gösterebilirsiniz daha iyi tabi
Fatmagzl_2133 Sedakcby pişik değil zaten pişik olsa çok ağlardı sadece altını açtığımda kaşımak istiyor
Dilaylaa Fatmagzl_2133 ilaçlar işe yaramadı mı ? eğer mantar ise travazol krem çok iyi gelir hemen geçer
Fatmagzl_2133 Sedakcby kimse yok malesef ailem le aynı şehirde değiliz iki gün önce ağzında mantar çıktı gittim neden böyle oluyor anlamıyorum bi türlü gün yüzü görmüyor kızım
Sedakcby Fatmagzl_2133 yavrum ya kaşınır tabi. Yani ne desem bilemedim. Doktor krem vermiştir mutlaka zaten önceden gittiyseniz onları kullanın bari tejrar gidene kadar
Sedakcby Fatmagzl_2133 allerjik bişey mi tetikliyor acaba üzüldüm şimdi. Mantara da benziyor zaten de siz evdeki krmelero kullanın en azindan rahatlatır onu 😐
Fatmagzl_2133 Dilaylaa ilk iki gün geçer gibi oldu bugün bi baktım daha kötü olmuş yayılmış hep kremi kullanmaya devam ediyorum inşallah geçer dediğiniz kremide aldırtmaya çalışıcam çok sağolun
Fatmagzl_2133 Sedakcby herzaman yediği şeylerden farklı bişey vermiyorum kullanıyorum zaten amagördükçe içim eriyor inşallah düzelir
Sedakcby Fatmagzl_2133 tabiki kim olsa üzülür. Hele ki bir anne yani. Allah şifa versin kısa zamanda iyileşir inşallah