Ysr35Kdr Kızlar kızım 4 aylık bıldıgınız uzere artık soguklar basladı ızmırde yavastan esiyor cocuklarınızı zıbın harıc kac kat gıydırıyorsunuz ben bir kat giydiriyorum zıbınla beraber
Ozgdfn Ysr35Kdr bende içine yarım kollu zıbın üzerine uzun kollu altına tek kat eşofman ve çorap.uyanincada yelek giydiriyorum
Mom62626272 Ysr35Kdr zıbın üstüne uzunkollu takım yelek çorap giyiyo akşamda hırka şapka takıyom yinede yüzü soğuk oluyo
Oykuaygun Ysr35Kdr içine kalın kollu çıtçıtlı üzerine takım giydiriyorum ama bugün sıcaktı tişörtünü çıkardım. Haftaya havalar ısınacakmış
Brsnysr Ysr35Kdr bizde Antalya’dayiz Allahım acaba ne giydirsem sürekli bı esiyor bı sıcak evin içi 26-27 arası 😝🤷acaba ben mi evhamliyim