lidyahsn Kızım 3 aylık Burun akıntısı tıkanıklığı ve öksürük vardı bugün doktor bu şurup verdi. Ama internetten baktığımda 2 yaşından küçüklerde kullanılmamalı yazıyor tereddüt ettim şimdi kullananlar var mı
Tosbikgiller19 lidyahsn Eczane teknisyeniydim bekarken. Eczacilarim pek onermezdi. Ama bazi doktorlar yazıyor.yinede dikkatli vermek lazim
lidyahsn ipekmom bir de kaç saatte bir veriyordunuz günde 3 kere dedi ama saat aralığı nasıl olmalı. Kaç gün kullanılacak ayrıca
ipekmom lidyahsn bir çay kaşığı kadar veriyorum. Sabah akşama doğru bi de yatmadan önce veriyorum. Öksürük geçene kadar vereceğim sanırım