Canım anneler kızım 40 günlük doğdu doğalı bı isilik sorunumuz var ama minik minik azdı malûm İstanbul havalar soğudu bı yarım kollu zıbın altına pijama ayaklarına çorap üzerine de tulum giydiriyorum şapkasını takıyorum beşiğinden aldıkça da yelek giydiriyorum evin icide sogudukca elektrikli isiticiyla 10 dk içeriyi ilitiyorum ama çocuğumun yüzündeki isilik aşırı arttı resmen yüzü kıpkırmızı ve vücudu da kızardı ben ne yaptım akıl verin nolur fazla mı giydiriyorum bebeğim sıcağı sevmiyor mu acaba usutucem diye aklım cikiyo ciğerleri daha önemli diye düşünüyorum ama bu durumda çok canımı sıktı 😔 önerilerinizi bekliyorum