Dilan_31 benim bebeğim doğduğundan beri mama içiyor ilk zamanlar yapamıyordu sürekli masaj yapıyordum karnına bağırsak düzenliyici kullandım günlük bi çay kaşığı zeytin yağı içirdim bi günde 5 kere yapar oldu şuan 4 buçuk aylık şükür düzeldi günlük bi kere yapıyor