Milagrosoreiro Anneler oğlum 15 aylık ve yavaş yavaş tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum.Mesela kakasını yaptıktan sonra bezini gösteriyo.Yaptıktan sonra ama olsun 😂Şimdi tecrübeli annelere sorum aparat mı mantıklı lazımlık mı?
Yrnasl Milagrosoreiro ben çok güzel tuvalete alırştırdım 13 aylıkken ama klozete büyük oluyor diye kapak aldım kapaktan korktu ve birdaha tuvalete gitmedi tekrar beze alıştı 😣🤦🏻♀️
KumsalRoza Klozet aparatı öneriliyor.ben de öyle yapacağım.çünkü lazimliktan klozete geçiş de bir aşama oluyormuş.yeniden bir alışkanlık edindirmeye calisiyormusuz.
iki_prens_annesi Aparat alin ona alisinca ayagin altina cocuklr icin tabure alin ogrenince kendisi gider gelir zamnla inşallah ogrenr lazimlikta pisligi cekinmiyo bide onu ister snra ayrilamz lazimlikta 🤗
Woody Milagrosoreiro lazımlık la ilgili açtıgım konuya bakarsaniz hemen seçim yapabilirsiniz. Lazımlık rezalet bi sey😀😀😀
iki_prens_annesi Milagrosoreiro Yani lazimlik var bizde hic oturmadi zaten cogunluk kolzet kuklaniyoduk aparat aldm onu ogrendi snra alaturkayi ogrendi sukur rahatldk biraz olsa 🤗😁