eylusko_ canım bizdede kan uyusmazlıgı vardı benim sütümde vardı ama yetmiyodu herhakde anlayamadım dogdugunun ertesi gün doktor mama takviyesi başladı cünkü uyuyodu ve sarılıgı ilerliyordu 7.gün tartıldıgımızda kilo kaybetmistik cünkü mamayı asırı vermemeye calısıyordum sonraki günlerde mama+meme devam ettik 15. Gündefalan bende bazen 45 bazen 60 veriyordum kıyametleri kopartıyordu yarım saat bazen 1 saat bas bas bagırıp aglıyordu memede savasıyoduk yavas yavas o alışmaya calıstı eskisi kadar olmasada hala 1-2 dk savaşıyor son 3-4 gündür mamayı iyice azalttım günde 2-3 kere veriyorum 30cc en fazla 45cc perşembe günü tartılıcaz eğer gereken kiloyu aldıysa onu da yavaş yavaş kesicez inşAllah(artık pek mama aramaz oldu), sen ümidini tüketme bebeğim şuan 25 günlük 20.günden sonra mememe iyice alıştı savaşmayıda bırakma o savaşıyorsa sende savaş artık 1 saatin sonunda kıpkırmızı olurdu korkardım öyle verirdim karnını yatıstırınca tekrar denerdim emzirmeyi sende bol bol emzir, şimdi sütümün arttıgını hissedebiliyorum🙏