Selamün aleyküm,
doğum yapalı 19 gün oldu. Normal doğum dikişlerimin temizliğine çok dikkat ediyorum. Ama hala adet kanaması gibi bir kanamam var ama bu sefer çok kötü de bir koku var. Dikişler enfeksiyon kapmış olabilir mi ? Ağrı sızı yanma yok.. sadece kötü koku :/