Milasmom teşekkür ederim cnm benm temmuz ayında yenilenecek sigorta onu bekliyoruz bizde ben hamileliğim boyunca sigorta kullandım hiç ücret ödemedim doğuma bile şimdi oğluma da yaptıracak eşim onların iş yerinin sağladığı bir imkan ondan faydalanıyoruz bizde