bonjour_maman Gördüm. Şehit mezarlığına ziyaret gerçekleştirilen lisede, öğrenciler bulmuş. Gövdesi tamamen gömükmüş. İnsan mezara neden bebek gömer? Havalar buz gibi, orası mezar.. Yani bu nasıl bir şey ben anlamadım ya.. git en azından yurt kapısına bırak kaç, ağlayınca duyarlar alırlar devlet sahip çıkar senin bir tarafına sahip çıkamayıp yaptığ8n bebeğe. Yazık günah.