Babası devam etsin bence. 3 kere bile o ay için fazla. Zamanla öğrenecektir. Benimki 10 aylık 5. Ayından beridir uyku eğitimi var araya dış falanda girdi ama bozulmadi çok şükür. Ama şöyle söyleyeyim 10. Ayda bı atak var, yani biz şimdiye kadar yasamamistik öyle atak falan ama 9. Ayın sonunda bı başladı hala devam ediyo. Gece 1 kere uyanan çocuk 2-3 kere uyanip 1-2 saat uyanık kalmaya başlamıştı. Uykuya direnme vs oldu.simdi yavaş yavaş düzeliyor yani diyeceğim o ki hani bu ayda böyle bir durumla karsilasirsanjz bilin ki ataktandir ,meme vermedim de ondan olmadi üzülüp eğitimi yarıda bırakmayın.