Efeannesii dün ev soğudu gibi geldi baya ama bebişime hemen bir kalın eşofman örme yelek desteği yaptım 😅yatarken de polarlı battaniye örtüyorum birkaç gündür. Henüz petek havaları gelmedi bence gündüz güneş ısıtıyor sabaha karşı serin oluyor odanın kapısını kaptınca ısınıyor