Masalnaz33 doktorum sarmayı önermiyorum dedi bende dikkate aldım ayrıca kuzum 10 günlük ilken yoğun bakıma yattı bir süre orada kaldı üzüntümden kendime vakit ayırıyorsun sarsmadım şuanda korse tayt kullanıyorum düzelir mi bilmiyorum taytı giyince çok iyi çıkarınca ortaya çıkıyor göbek sinir oluyorum