mom1236 Si_se_ta_be bir süre olur bende de oluyordu bulamayınca bir o yana bir o yana hareket ettiriyorlar insan mahvoluyor
Si_se_ta_be manicurist Yapacak birşey yok anlamıştım zaten iğneyi çıkarınca. Eve döndüm söylesem de birşey değişmez
manicurist Si_se_ta_be alkollu pamukla silinirse o şişliği geçiriyor benimde hastanede olmuştu hemsire bana söyledi damari patlattığını alkollü pamuk tuttuk şismedi ama morardı
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Si_se_ta_be Kan aldıktan sonra kuvvetlice bastırmadığınız için öyle olmuştur.
nurelem AyPerisiVeGokPrensininAnnesi altına imzamı atatım yorumu olmuş😊😊 boşuna edemiyoruz 5 dkka bastırın üzerine diye😁 çok güzel kan alırım ama hep suçlanan bizler oluyoruz😊
Si_se_ta_be AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Eşim baya bastırdı 5 dkk boyunca kan hemen durdu ama şişlik ve morluk arttı.
Si_se_ta_be manicurist Islak mendille sildim ama ne kdr etkisi olmuştur bilemem. Morluk şişlik hadi neyse de acısı fazla
Gulsurmeli Si_se_ta_be El derisi koldan alınmaya benzemez el derisi serttir çünkü. Koldan alındığında bile morarıyor damarın içinde fazla oynadığı için şişmiş ve morarmış normal birşey birkaç güne geçer.
Sedakcby Minik bir patlak olmuş damar yapinizdan kaynaklı olabilir daha uzun damsr varken alan kişi kısa damarı tercih edip damar duvarına dayanıp patlatmış olabilir endişe edilecek bi durum değil yani morarir acır bir kaç güne geçer