Bebeğim 34 günlük. Çok gazlı. Geceleri çok sık uyanıyor. Sallamaya alışkın. Emziriyorum emerken uyuyor yerine yatırıyorum beş dakka içinde kıpırdanıyor sallıyoruz tekrar uyuyor bu şekilde sürekli on dakkada bir kıpırdanıyor deliksiz bir saati uyuduğu çok nadirdir. Neden böyle yapıyor . Bebeği böyle olanlar var mı. Sürekli kıpırdanıyor uykum çok bölünüyor. Şöyle deliksiz ne zaman uyuyacak iki saate de razıyım ☹️