misboleyn oğlum 13 aylık olmuştu. Sünnetle beraber. Ameliyat zor değil aynı gün ayaklanacağı bir ameliyat ama sünneten dolayı evde 3-4 gün yatsın demişti dr. Gerçekten sünnet daha çok uğraştırdı sonrasında da bakım olarak. Oğlumun çift taraflıydı. Sezaryen olduğumuz yere 2 cmlik sağ ve sola kesi atıldı. Aynı şekilde testislere de. Ameliyattan bandajlı geliyor. 3 gün sonra dr kendi çıkarıyor. Onun dışında bir bakımı yok. 2 saat sürmüştü yaklaşık. Sünnetle beraber olunca. Genel anestezi almıştı oğlum. Yanıma büyük beden bez ve bol alt eşofman almıştım ben. Onun dışında dr söylüyor het şeyi.
sormak istediğiniz bir şey varsa cevaplarım. Çok geçmil olsun