Merhaba canım anneler sizden bi konu hakkında fikir almak istiyorum bakarken regl olunca bayılır her ay hastaneye giderdim her defasında basında 3 4 tane doktor 2 serum yer ancak kendime gelirdim her ay hayatımın 1 haftası kabus oluyor evlendim neyse doğumum da normal doğum oldu ama yine aynı yine aynı bayilicak kadar olmuyor artık ama yine aşırı şekilde hayatımı etkiliyor hastaneye gittim muane oldum herhangi bi sorun yok dedi ama artık yoruldum her ay adet olcak korkusu kusmalar ateşlemeler bebeğime bile bakamıyorum sagolsun kayınvalidem ilgilenir lütfen bi önerisi olan yazsın 1 hafta boyunca sanki doğum yapar gibi sancı 😔 bu arada ben doğum sancımi 5 cm ye kadar evde çektim kizlar her ay aynı sancıyı cekiyorum bebeğime üzülüyorum ilgilenemediğim için lütfen bilen bi yorum yapsın artık tükendim…