Yaaa kafayı yemek üzereyim 1ay Oldu hala altına isiyo ne güzel 1hfta söyledi düzenli gitti herşey tam alıştı dedim geri başa sardı kızım 2yasinda nasıl alışacak acaba daha hazır değil mi anlayamadım altına yapınca söylüyor ama obur türlü tuvalete bile gitmek istemiyor napabilirim yardım eder misiniz?