alpimm1203 işte sunu çoğu kimse bilmiyor hepsi kardeş oluyor. Ama zannediyorlar biri. Benimde oğlumun süt kardeşleri var. Ablamın bebeğini emzirdim. Ablamın bebeği benim doğmuş ve doğacak olan bütün çocuklarımla kardeş. (Aynı göğüsü emdiği için) oğlumda ablamı emdi bu durumda ablamın bütün çocukları ile de kardeş.
Yani sadece emenler değil alt üst hepsi kardeş 🙄 oyyşşş çok derin bir konu verenin ve alanın çok bilgili olmask gerek bence