Sudeanne Denizanasiii benim oğlum öyleydi gittik test verdik pozitif geldi calpol kullandık başka birsey veremedi bebek diye burun akıntısı bi de boğazda hafif kızarıklık 38 derece ateş
Kubicim En iyisi doktora götürmen. Benm kızımd geçenlerde hastalandı o gün dr.a götürdüm boğazları enfeksiyın kapmış geniz akıntısıda olmuş ilerlemeden ciğerlere inmeden iyileşti çok şükür
EdizBeramm Benimde oğlum 4,5 aylık bu sabah hırıltılı nefesle uyandık burnu akıyo ama ateşi yok napsam bende bilemedim sık sık emziriyorum hastaneyede götürmek istemiyorum hiç mikrop yuvası şuan napabilirim banada yardımcı olurmusunuz
Kubicim Denizanasiii evet antibiyotik ve ayrı şurup verdi ateşi var die de hastanede 1 fitil koydular 😞